sobota, 3 listopada 2012

Początek : )

No cześć:) więc na początek może zacznę od tego, że się przedstawię. Więc mam na imię Agata, mam 13 lat, pochodzę i mieszkam w Tomaszowie, interesuję się sportem, lubię tańczyć, śpiewać i wręcz uwielbiam chodzić na sesje zdjęciowe♥
Bloga już kiedyś prowadziłam, ale tak miałam zamiar pisać o czymś, ale wyszło mi że pisałam o niczym. Jakoś tak dostałam oświecenia, by może znowu zacząć pisać?- no i tak się jakoś pojawiłam:)
W postach zamierzam pisać raczej o wszystkim, mam nadzieję że jakoś mi to wyjdzie:)


-----> obok jakieś moje zdjęcie, hyyhy
no dobra to ja lecę, obmyślać plan na następny post:)
Pa :)

     click :http://www.youtube.com/watch?v=JvxG3zl_WhU





                                                                                                                         
                                                                                                                     

 

3 komentarze: